Don Juan

0kommentarer

Hallå!

Är det en bra dag eller ej, jag vet inte än. Såg att lönen hade kommit igår så jag betalade bort alla mina räkningar igår kväll, alltid skönt när det är gjort även om kontot är mycket ointressant. Jag jobbade nämligen inga extra lektioner under februari pga kvarkan och jobbade inte heller alla mina planerade pass som PA (hade bland annat tagit ledigt för clinicen som inte blev av) så lönen var väl ingen stämningshöjare direkt. Men så kan det gå. Dessutom hade jag två veterinärräkningar denna månad, inte helt otippat :) Jag och veterinären pratade faktiskt om följande under ihopsyningen av Mio - vad gör människor som inte har några djur med sina pengar? Berätta gärna (ni som har barn behöver inte svara på frågan).

Jag sitter och lurar på vad det kan bli för lunch idag, sedan tänkte jag ta en cykeltur med hundarna. Jag var verkligen sugen på en lugn helg denna helg så jag har bjudit in oss till middag med mamma och Elias ikväll, det blir nog mysigt! Mina hästgrejer har kommit så jag ska åka och hämta ut dem senare idag. Mina nya jodpurs är extremt efterlängtade!! Har fått alternera mellan gummistövlar, ridstövlar och gympaskor som en galning hela veckan..

Fann denna Don Juan på kameran när jag laddade över Miobilderna :)

Kommentera

Publiceras ej