Den gula banan

0kommentarer

Hej på er alla människobarn.

Jag somnade vid 23 igår och vaknade 10 i morse (dvs 9) av mig själv och var totalt utvilad, yey! Normalt så tycker jag alltid att det är jättetungt att kliva upp, oavsett tid och hur många timmar jag sovit därför var det en sån härlig känsla att kroppen faktiskt ville lämna sängen idag. I natt drömde jag att jag var på ett super-bodaborg, jag hann inte klara ut "den gula banan" under hela drömmen och då hann jag besöka minst 30 avancerade celler/rum. Jag tävlade mot en expojkvän och hans tjej av någon anledning och hade så bråttom att jag tappade mina löparskor i nästan varje cell, dessutom skulle jag passa en tid för att hinna med min skjuts hem till Umeå. När jag var i typ cell 28 så var det en pytteliten asiat som öppnade dörren så att jag fick rött ljus och jag blev jättesur, men då kom hennes pappa in och visade mig hur man kunde göra med strömmen för att få grönt ljus igen.. vaknade tyvärr innan jag klarat ut banan så jag vet inte vem som vann.

Nu kommer det sitta otroligt fint med lite middagsrester från igår, sedan ska jag inviga min nya sadelpadd och dressyrgjord. Och på tal om "The walking dead" så är ju nu Carl orsaken till att ytterligare 3 människor dog + att farmen nu är förlorad.

Senare idag måste jag nog baka för igår tog jag den sista valnötsmuffinsen..

Kommentera

Publiceras ej