Vårens första joggingrunda

1kommentarer

Hej alla klämmiga lördagsfirare.

Jag började dagen med att sova bort hela förmiddagen. Det sved men jag börjar bli van. Jag har gjort mina vardagsrutiner, börjar bli lite enformigt att blogga om mockning och hundpromenader.. Jag hämtade R i stan och då passade vi på att hälsa på hos hans mor och syster. Vi åt lunch från Big Boy och jag vill meddela att det inte var någon direkt hit. Tacka vet jag Max.

Tro det eller ej men jag har idag avverkat vårens första joggingrunda! Det gick bättre än jag trodde faktiskt. Jag värmde upp genom att gå en promenad med Simzon och sedan sprang jag 3-4 km. Nu ska jag och hundarna strax bege oss mot ersboda. Vi ska se melodifestivalen med lilla mor.

Grodben och löpartights


Jogging-stass. Bildbevis på att jag i alla fall befann mig inuti träningskläderna.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

03 Mar 2012 22:07

Yes :-)

Kommentera

Publiceras ej