Hej!

0kommentarer

Ohoj!

Grova smärtor från svankryggen vittnar om en bra dag. Jag inledde som sagt arbetsdagen med att hoppa fina fina Magic på hoppbanan utomhus, han tog väl hand om mig så som han alltid gör den lille gentlemannen. Han blev till och med lite busig och drog några glädjeskutt efter att ha hoppat vattenmatta med en skräckfrusen Johanna på ryggen. Tack snälla Jenny som hjälpte mig med hoppningen på din lunch!

Efter hoppningen fick Magic en välförtjänt dusch, jag åt mitt dagliga nudelpaket, planerade kvällens lektioner, var med på hästintaget som vanligt och hade sedan en rolig privatlektion. Efter det hade jag tre teorilektioner med mina roliga elever och avslutade sedan arbetsdagen med att träna lite till inför måndagens ridprov genom att ta en ridtur på lilla E-vitamin. Hon kändes bitvis riktigt fin men jag misstänker att det är hon satt mina ryggmusklet på prov! Efter jobbet utförde jag en hemlig aktion tillsammans med Soffan och åkte sedan hem. Kom hem vid 22 så det blev en snabb mockning, en hundrastning och en klapp på pållen innan jag rasade ihop i tvsoffan med en pinnglass i vardera handen.

Imorgon ska jag ta ett ridpass eller två till och sedan packa inför den långa bilresan på söndag. Kanske slänga ett öga på Eurovision också!

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej