Mio i strut

1kommentarer

Godkväll.

Jag har haft en bra dag och kryper strax i säng efter en kort uppdatering. Jag har jobbat mina små torsdagstimmar, ätit middag i sällskap av Fridi (hon såg på) samt ridit och haft en lektion i Håkmark. Gick en kvällspromenad med sambon och vovvarna och upptäckte därefter att min käre Mio fått ett sår på en trampdyna, han är verkligen inte rädd om sig den där. Han har dock gjort mig till en mycket skicklig sårskötare! Simzon har det slagit slint för kan jag berätta, är duktigt less nu tredje kvällen jag tar in då han beter sig som en galen gräshoppa. Vi vill alla ha tillbaka Älvan - som förövrigt är seminerad igår! Coolt.

Senare delen av kvällen har jag spenderat med att rensa garderoben och lägga upp en del grejer på tradera. Sist jag gjorde en rajd tjänade jag 2000 spänn. Men nu, godnatt!

Mio my love i strut (gammal bild från senaste veterinärbesöket, trampdynan kräver tack och lov ingen fruktansvärd strut!)

1 kommentarer

Pappa o Mikki

12 May 2012 19:37

Nyfiken i en strut .....

Kommentera

Publiceras ej