Kreativt

0kommentarer

Halloj vad skoj.
 
Jisses vilken kreativ lördag jag har haft. Jag har haft grönt kort kurs, varit på bio med lillebror och sedan ägnat hela kvällen till en skoluppgift medans lilleman tittat på Indiana Jones. Vi har även varit ute och sprungit med hundarna (det började som en promenad men slutade som en tävling mellan lag Johanna/Rill och Elias/Mio). Det har inte funnits tid till någon matlagning så jag tackar mig själv för att det fanns en halv kall pizza i kylen från gårdagen.
 
Vi såg Disneys "Modig" på bio och jag vet inte om jag kan påstå att det är en bra film om man redan från start hoppas att filmens huvudkaraktär dör (en rödhårig bortskämd snorunge förvandlar sin mamma till en björn som sedan hennes pappa försöker döda, ja ni hör ju..). Fast det kanske bara var jag. Givetvis har jag inte nämnt mitt huvudpersonshat för lillebror, han var supernöjd med filmen och det var ju viktigast :) Det var förövrigt första gången jag gick på 3D-bio! Coolt.
 
Igår och idag har jag haft Veronica som inneboende, det har varit trevligt även om vi inte hunnit hänga så mycket (hon har tävlat och jag har jobbat). Imorgon väntar mera kreativitet så det är väl bäst man kryper till kojs. Bli inte förvånade om jag sover bort hela min lediga måndag..
 
 

Kommentera

Publiceras ej