Uppdatering!

0kommentarer

Hoj.

Jag minns att jag skulle blogga, men inte om vad så det får bli ett litet potpurri.

Jag är hus och hundvakt på udden. Jonathan har lämnat mig för Teneriffa och ikväll har jag en mycket efterlängtad soffsession efter många långa dagar i sträck. Jag kan känna att det är på sin plats med en riktigt fin souvenir till mig. Nu slår det mig att jag faktiskt fått en souvenir från just Teneriffa en gång, det var Landström som förde med sig en gigantisk kapsylöppnare i form av en fallos. I massivt trä.

Jag och Los Gastros har debuterat på dressyrbanan och även varit på vår första hoppträning. Han är så himla fin! Dressyrtävlingen var även smått historisk då jag fick ha både mamma och pappa på plats, det var en jättebra dag. Nu ska vi trimma inför Vännäs v36!

Det var iaf en kort uppdatering, nu ska jag återgå till att inte göra något alls.

Knastro <3

Kommentera

Publiceras ej