Veckan som gått

0kommentarer

Hallå!

Ännu en bra helg är inledd! Förra helgen började ute på udden med EM-dressyr och en väldigt avancerad solsession (det var spindlar på alla pappas utemöbler så han tvingades släpa ut ett slags träningsredskap som jag kunde sola på), sedan utgång med Mallis på lördagen, lite hoppning med G på söndagen och säkert något mer men jag har hunnit glömma.

Det har varit en bra vecka men jag har varit hemskt trött. Trodde en sjuka skulle slå till torsdag kväll men det verkar ha vänt för jag känner mig bra idag! Igår var vi ute på droskan med jobbet för att överraska Kurt som fyllt 60, idag blir det lördagsmys med Sofia och Malin och imorgon blir det Café Göteborg med instruktörerna. Mys med Gastro blir det också såklart, och mys med världens bästa kille som kommit hem från Teneriffa! Som för övrigt vet att om man åker utomlands och lämnar sin stackars tjej hemma måste man överraska henne med blommor och fina presenter när man kommer hem.

Bilder från veckan

Kommentera

Publiceras ej