Hippomåndag

0kommentarer

Hallå.

Jag har grötat ihop i soffan men måste snart ta en liten kylig kvällspromenad med vovvar.

Igår var det ju då julshow på hippo och jag var alldeles uppspelt. Jag fick äran att rida lille Sudden i urfus tolkningsnr och det var helt sjukt kul! Sedan var jag givetvis med i personalnumret "Jerry Williams med grepdansare". Jag var även medansvarig på det hemsökta luciatåget och käpphästkadriljen, och det sistnämnda blev verkligen en succé! Det var en rolig dag. Urfus med flera gjorde ett toppenjobb i år igen och läktaren var helt fullsmockad.

Idag har jag jobbat, måndagar är den dag i veckan som jag försöker reda ut alla mina kaos, hinna skriva fakturaunderlag, läsa och svara på mail, göra anslag, ringa och fixa. Det gick ganska bra idag.

Efter jobbet tog jag en liten sväng med min prins i ridhuset och han var så fin och mysig <3 En liten klippning skulle han dock kunna behöva, just nu är han en stor teddybjörn <3

Kommentera

Publiceras ej