Lördag?

0kommentarer

Efter två dygn i sängen är jag lite dagavill. Dock mycket piggare.

Dagen har spenderats på hippo med genrep inför morgondagens julshow. Något svettigt och ångestframkallande. Det kommer nog att bli en riktigt bra show men jisses vad vi har stressat idag för att få ihop våra nummer någorlunda, det är ju tyvärr väldigt få av dagens barn och ungdomar som vill göra något alls i ett stall om dom inte får rida. De vill bara rida rida rida och är inte ett dugg intresserade av allt runtomkring. De få barn som faktiskt är intresserade av hästar får man se till att vårda väl! Tur det finns några kvar än <3

Här hemma har jag myskväll med min man och soffdjuren. En plocksallad från mitt nya favorit-Ica Mariehem fick mig på rätt köl igen och nu står pannacottan i kylen! En bonde söker-repris på det så har man en perfekt pensionärskväll.

Kommentera

Publiceras ej