Surdag

1kommentarer

Godkväll.

Skämmeskudden har svettats fast i mitt ansikte efter kvällens bonde söker fru, det är verkligen ett program som bjuder på skräckblandad förtjusning. Mest skräck kanske, och en stor portion nervositet.

Förövrigt har jag en riktig surdag idag, jag vet inte vad det beror på men det är bara att konstatera. J har försökt få mig på bättre humör en stund nu men allt han sa gjorde bara saken värre så nu är även han sur. Det är kanske lika bra att gå i säng snart, dock spelar det ju ingen roll hur mycket man sover, man får ju ändå ingen energi denna gudsförgätna årstid..

Just ja, jag har klippt av en decimeter sönderfrasat hår och färgat utväxten.



1 kommentarer

Pappa

12 Dec 2013 09:09

Inte så farligt att vara en surdeg i bland. Surdegsbröd är i ropet :-D

Kommentera

Publiceras ej