Upp i ottan

0kommentarer

Hoho!

Började dagen med att rida för KM, Gastro var superduktig. Eller egentligen började väl dagen innan dess med att jag låg och drog mig typ 45 minuter, det var helt omöjligt att kliva upp. Jag hatar att det alltid är jag som kliver upp först i den här familjen! I ottan smyger jag upp varje morgon, lämnar den varma mysiga sängen full av älsklingar och famlar ut i mörkret för att inte väcka någon. Så orättvist..

Nåväl, efter en genomkörare blev det lunch med kollegorna på Vezzo. Jag åt en supergod sallad med chèvre och rödbetor. Det var knappast sista gången jag lunchade där!

Jobbkvällen var lite för spännande för min smak men imorgon är en ny dag! Tänker börja arbetsdagen med att rida fina Kahlea om det går som planerat.

Kvällsmys med Maggan <3


Kommentera

Publiceras ej