Gruvdröm

1kommentarer

Idag har jag sovit ut ordentligt, fy fen vad gött. Ligger fortfarande i sänga. Jag har drömt att jag var i Falu gruva igen fast denna gång med mor, far, Frida, mormor och Lennart. Detta gäng var väldigt besvärligt i min dröm. Lennart vägrade gå ner för han hade tydligen jobbat hela sitt liv i en gruva, mormor försökte betala sin biljett med nyplockat gräs samt bussade sin galna katt på en random besökare. Pappa försvann med en annan turistgrupp och Frida vägrade betala och gick iväg för att försöka planka in på gruvan..

Obs! Vissa delar av denna dröm hade tveklöst kunnat hända även i verkligheten.

Idag hade jag tänkt hitta på någon solig aktivitet på dagen men jag kanske åker till stallet tidigare och rider. Love ledighet!

Gruvbesök IRL

1 kommentarer

Anonym

17 Sep 2013 08:59

hdshdhfbkbfkjsdf;sdnfajdacjrnebclhablhbfl

Kommentera

Publiceras ej