People

1kommentarer

Ja vad ska man säga. Jag har lagt ut min lägenhet på Berghem på blocket under rubriken "bytes". Vi bor i Jonathans lägenhet nu men han hyr den i andra hand. Jag tyckte iaf att jag var mycket tydlig i min annons, jag skrev att jag vill byta min lilla 2a på 42kvm till minst en 3a. Eventuellt en 2a om den är riktigt stor. Sedan skrev jag även att de flesta områden är intressanta men EJ Östra Ersboda och Ålidhem. Jag fick då följande mail igår, konversationen är ngt nerkortad:

- Hej, jag har en lägenhet att byta med. Hör av dig vid intresse.
- Hej, hur stor är lägenheten och vart ligger den?
- Det är en 2a på 49 kvm som ligger på Östra Ersboda.

Alltså va?
Folk..
Men kanske någon som läser detta vill byta lägenhet? :)

1 kommentarer

Jenny Nyström

20 Jul 2013 22:44

Lite otydlig var du nog allt ;)

Kommentera

Publiceras ej