Bildbomb

0kommentarer

Haj.

Det blev en dejt med en fräsch kille igår då kvällen plötsligt blev fri. Vi gick ner till stan och åt middag på Olles (vegetarisk ceasarsallad och cheesecake till mig, hehehehe). Sedan lyssnade vi på lite musik eftersom det visade sig vara Kulturnatta nere på stan.

Idag inledde jag med sovmorgon, fy vad jag älskar att sova. Om jag inte var intresserad av hundar och hästar tror jag att jag skulle sova all ledig tid. Sedan tog jag och Mio en slow walk runt kyrkogården, fattar inte varför jag inte gått där förut! Så lugnt och skönt. Sedan åkte jag till min mysiga Älva och därefter till Braxsele för 3 timmars hagmockning :) Det må vara trist att inte kunna rida på någon av hästarna men det värmer i hjärtat när de är så glada och nöjda med livet!

Nu ligger jag och väntar på att Jonathan ska komma och lägga sig så jag kan sova någon gång, men jag hör mystiska ljud från badrummet som tyder på att han BADAR..

Bildbomb: Lördagsdejt, Hästarna i Brån, Hästarna i Braxsele

Kommentera

Publiceras ej