Amatörmassage

0kommentarer

Hallå!

Jag började dagen med utsläpp i stallet. Min stackars Gastro är fortfarande svullen i ett framben, som tröst för att han bara får stå och glo hela dagarna gav jag mig på en amatörmassage. Jag var helt död i armarna efter typ 20 min men G var då väldans nöjd.

Åkte hem, promenerade hundar, åkte till vårdcentralen och kollade mina hemska utslag bland annat (jag har undanhållit dem här i bloggen för allas trevnad men sanningen är att jag är helt flammig över hela kroppen sen typ en vecka tillbaka), började jobbet 14.00 och slutade 22.15. Då blev det lite kvällsmockning och byte av lindor på G.

Nu ligger jag äntligen i sängen och myser. Vi har en liten gäst här i sovrummet! Nima är här och stannar till söndag. Hon blev så glad när hon såg mig <3

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej