Drillirill

0kommentarer

Hej fredag hej!

Hann som vanligt precis hem till att se utröstningen i Idol, Jens och Kevin vilka killar!

Har slut på hjärnceller efter alla dagens lektioner, men det har varit riktigt roliga lektioner måste jag medge. Alltid lika spännande att stänga stallet efter afterworken, benskydd, grimmor och täcken lite här och var ;) en riktig fredagsskattjakt.

Började ju förresten dagen med sovmorgon idag, fantastiskt skönt. Jonathan sover aldrig speciellt länge (och jag skulle kunna sova 1,5 dygn med uppstigning endast för att slå en drill) så han morgonkissade hundarna och bjöd sedan på varma mackor i sängen. Bland annat.

Nu har jag lite me-time i soffan med en burk glass. Köket ser ut som ett slagfält pga flytten och jag börjar misstänka att Jonathan har tagit sig friheten att packa saker som jag planerat att snöra åt piiip..

Ser i smyg fram emot morgondagen då vi ska ha konferens med personalen och styrelsen. Man kan ju tycka att jag skulle känna mig mätt med en hel vecka i rad med mina arbetskamrater men nej. Alltid kul att få umgås lite civilt!

Godkvällz.

Elias håller stämningen uppe på face!


Kommentera

Publiceras ej