Jag är en degklump

1kommentarer

Hallå.

Jag ligger i skrivande stund i ett mörkt rum och lyssnar till ljudet av en xbox.

Jag har jobbat 9-15 idag, med ett gäng som gjort grönt kort prov. Sedan blev prinsen vaccinerad och därefter var jag och hämtade lite kläder i gamla lägenheten samt utförde några ärenden. Jag var så trött när jag kom hem att jag la mig på sängen en stund men kunde inte somna så här ligger jag nu och undrar om jag ska orka äta någon middag.

Veckans nyhet är i alla fall att Jonathan nu har så långt hår igen att han kan sätta upp det i toffs. Det är lite av en dream come true..

Love of my life och en risifrutti


1 kommentarer

Pappa

24 Nov 2013 09:22

Ett litet tips: Vänta inte med att städa ur lägenheten till sista dan. Rätt som det är det också någon som vill flytta in.

Kommentera

Publiceras ej