Panik

0kommentarer

Ibland undrar jag om man skulle ha inriktat sig på frimärken istället.

Igår eftermiddag tyckte jag att min lilla häst verkade återställd, kanske något medtagen men han åt och drack med god aptit. På kvällen skulle jag därför avlägsna nålen och slangen som han hade i halsen. Jag älskar ju att ta bort stygn och små operationer så jag såg fram emot det i smyg. Men tji fick jag.

Jag var jätteförsiktig när jag drog ur slangen och korken satt på men ändå uppstod ett högt vidrigt sörplande ljud. Det liksom bubblade i ådran. Jag fick panik, jag trodde att jag lyckats trycka in en massa luft i ådran och att Gastro skulle dö när det nådde hjärtat. Tack och lov kom Maria Sandberg i rättan tid och sa att det inte skulle hända.. Hade dock redan hunnit ringa två samtal i panik.

Jag måste verkligen ta mig samman.



Kommentera

Publiceras ej