Fifty shades darker

0kommentarer

Hallå.

Idag har jag hoppat en riktig klippa till häst. Vi instruktörer fick rida för Micke S idag på våra fina ridskolehästar, Cordell var helt underbar att hoppa! Trots att det var en lite klurig övning med rätt svåra vägar kändes det lätt och kul. Jättekul att rida ihop med kollegorna också.

Stämningen ligger dock lite tung på jobbet och det lär den göra ett tag framöver också. Jag peppar i alla fall på Globen som verkligen är en av årets höjdpunkter!

Jag stannade kvar en stund på stallet efter mina lektioner och tittade på mera hoppning. Det var ingen som eftersökte mig så jag passade på att hänga kvar. När jag kom hem luktade det räkor i hela trapphuset, väl inne i lägenheten hittade jag två fredagslyxande Chilesupporters som hade laddat upp med räkor, öl och cigarrer till kvällens match Chile-Colombia. Jag ligger således redan i sängen och läser "Fifty shades darker".. 

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej