Min muff

0kommentarer

Hej.

Alltså, jag har alltid velat ha en rattmuff! Och idag fick jag en av min kära pojkvän, som dessutom städade bilen grundligt.

Vi började dagen i stallet, släppte ut hästar, pysslade med el Gastro och tittade på klubbhoppningen. Vi skulle egentligen ha varit med men Gastro har varit lite svullen i ett framben sen fredag. Idag verkade dock benet ha återgått till sitt normala utseende så mest troligt har han bara råkat slå sig lite i hagen. Dessa sköra djur.

Därefter blev det en liten shoppingtur. Granngården och biltema, därav muffen. Sedan gick jag en tur i skogen med dogs, åkte till stallet igen och fixade i skrubben samt tvättade grejer, hämtade post och handlade. Sedan lagade jag något som min mor skröt om i bilen till Robertsfors igår - nämligen cottage enchiladas. De blev sjukt goda! Nu ska jag tyvärr dock betala mina räkningar..

Muffen


Kommentera

Publiceras ej