French

0kommentarer

Hallå.

Igår blev det ingen blogg då jag var allmänt deppig och inte kände för att föreviga den dagens känslor. Iofs kan gårkvällen få ett plus då vi var i Braxsele med två hästsugna vänner och flera kilo morötter.

Idag blir det en nattblogg så att inte Ida tror att jag är och föder. Karln här bredvid kan uppenbarligen somna hursom närsom, men jag har börjat vänja mig vid sömnlösheten och är väldigt nöjd över att jag har en lika sömnlös syster att spela sänka skepp med om nättren.

Idag har jag packat valsedlar, dvs ideellt föreningsarbete. Jag och Sara kan inte ha varit kvickast för vi får fortsätta imorgon. Jag och Jonathan har även varit ute på shoppingrunda och handlat nödvändigheter som blöjor och dylikt, mycket spännande! En allvarlig tant (helt i min smak) på Apoteket gav oss en babypåse med användbart innehåll, tex en nappflaska, tvättservetter och lite smågrejs - gratis är gott.

Tadaaa

Sen avrundade vi kvällen med vegetarisk korv i frenchbröd och "Manos al fuego".


Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej