Humöret sjönk

0kommentarer

Hej.

Idag har jag bakat småkakor. Det hör inte till vanligheterna men nu blev det så.

Kvällen har spenderats vid havet. Folk har ätit surströmming, pappa söp ner Jonathan (som ligger bakom mig i skrivande stund och pratar i sömnen) och vi hade allmänt trevligt. 

Vårt glada humör sjönk dock på vägen hem då bilen framför körde på en katt (vi såg katten rusa ut från sidan och de hade ingen chans att hinna se den) och vi fick lov att bevittna det hela. Tack och lov stannade bilen, jag trodde jag skulle bli tvungen att lösa situationen med ett lidande djur. Katten var så fruktansvärt skadad men levde konstigt nog och for omkring på rygg över vägbanan som i panik.. Jag kommer nog tyvärr inte glömma den synen i första hand. De i andra bilen skulle slå ihjäl den och då åkte vi vidare, jag kunde inte se mer.. Jag mår illa nu när jag tänker på det.

Dags att sova dock, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej