Tisdag

0kommentarer

Hej.

Vaknade i en pöl av svett. Försöker undvika att beklaga mig allt för mycket eftersom jag är väldigt glad över att jag är gravid - men nu börjar jag bli less på diverse symptom. Är uppe flera gånger per natt (ibland bara för att det är för obekvämt att ligga kvar i sängen), vaknar illamående som fasen varje morgon nu, konstant kissnödig (ibland så det smärtar), kan inte ligga på mage eller rygg eller ens luta mig bakåt för då kräks jag. Kan ibland inte äta för att det är för trångt. Vanliga gravidsymptom som de flesta får leva med när det bara är tre v kvar men lite sympati kan man väl få..

Nåväl. 

Idag passade jag på att åka ut till järnnäsklubb för att hinna med lite Nora-häng innan de åker hemåt igen. Det är ju betydligt närmare till järnnäsklubb än till Falun. Nora och Oscars bebis är nu 6 veckor och det känns helt ofattbart att jag har en liknande varelse i min mage.

Nu blir det en lugn kväll här, blir stugutflykt imorgon också men då till Emelias familjs stuga utanför Holmsund.

En liten glimt av eftermiddagen 

Kommentera

Publiceras ej