Köldhål

0kommentarer

Hej!

Passar på att blogga igen nu när ministruten somnat i mitt knä, hon var supertrött så nu får jag glatt sitta här en stund. När hon vaknat ska vi dra oss iväg till Emelia, stora delar av bananius crew är ju i stan ;) Det blir jag, Emelia, Linda, Dalila och Linnea vet jag i alla fall. I normala fall huserar dom i Göteborg, Stockholm och Bryssel, bara jag som hängt kvar i det här köldhålet..

För ett par dagar var jag med och firade Johanna som fyller 30, det blev överraskningsmiddag på Olles och det var mycket trevligt. Jag fick bege mig hemåt när karln signalerade att det var kaos hemmavid men 3,5 h hann jag vara borta och det är nog rekord :)


Igår var mormor barnvakt till Stella för första gången och det hade gått som smort. Jag var i braxsele och vinterrustade min häst, jag kom i rättan tid sa han där han stod i vindskyddet och tryckte i 20 minusgrader.

Ha en bra dag gott folk.

Kommentera

Publiceras ej