Lillejul

0kommentarer

Hej.

Äntligen sover lillskruttan. Ska snart pallra mig i säng också men måste ta några minuters me-time först..

Igår firade vi jul i förväg hos pappa. Jag är sjukt imponerad av hans matlagning! Det fanns vegansk julskinka, han hade gjort vegetarisk "sill" och en typ av jansons. Bästa pappa.

Stella fick en awesome matstol, likadan som vi hade när jag var liten men lite uppdaterad (dvs ej åttiotals-brun). Jag fick parfymen "black opium", helt min stil. Och så fick Stelli lite kläder av Eva och en papegoja av sin kusini :)

Vi sov över, Jonathan fick eget rum med hundarna och verkade väldigt nöjd över det. Stella sov ganska bra trots att det poppades Beatles till 01. Tack alla involverade för en mysig kväll!

Kusinis <3 Stella sov sig igenom julbordet. Min lilla böna <3




Lite kräk på klänningen har väl ingen dött av..

Förmiddagen ägde också. En kall ridtur med världens bästa häst! Lite trav på ridbanan, han är som en dröm att sitta på! <3

Kommentera

Publiceras ej