Happy Valentines

0kommentarer

Hej.

Jag har legat i sängen hela dagen. Det var fantastiskt.. Började med en superfrukost, sedan klädde jag halvt på mig men kröp ner i sängen igen. Sen varvade jag mellan att sova, ringa några samtal, se på tv. Vid 15-16 tiden fick jag tyvärr lämna och gå ut med hundarna. Sedan åkte jag till stallet där jag masade runt i flera timmar. Bland annat provade jag att tömköra Gastro för första gången. Jag är inget proffs och Gastro tyckte det var lite märkligt först men sen fick vi till det ganska bra, vi travade tom lite bommar. Jag ska absolut föra in det på schemat oftare hädanefter.

Snyggingen 

När jag kom hem städade jag och fixade lite mys, tyvärr hann jag nästan somna i soffan innan karln kom sig hem från jobbet. Tanken på nobless höll mig dock vid medvetande.

Hur gott är inte jordgubbar.. Och nyttigt!

Kommentera

Publiceras ej