Hoppvecka

0kommentarer

Hej!

Jag har haft fullt upp med jobb, aktiviteter och små stunder av sömn så bloggen har fått ligga lite i lä.

Tisdag-onsdag hade vi besök av Sylve och Lotta (jumpclub). Det började med en inspirerande kurs på tisdagen och sedan clinic på kvällen, härlig fantastisk arbetsdag men mycket att proppa in i hjärnan!

Onsdag fortsatte det med träningar och jag och Jenny smet iväg och försökte titta så mycket som möjligt. Idag började jag 7 eftersom det var så många sjuka, motionerade två ponnyer och dolade på. Nu ikväll kunde jag äntligen rida lite på Gastro och försökte tänka mig att jag hade en sträng Sylve i manegen, det gick ganska bra. Hade världens bästa pojkvän med mig som filmade lite.

<3

Nu tar jag helg, sovmorgon imorgon då! Ett besök i stan och hoppning på kvällen,

God natt!

Kommentera

Publiceras ej