Bra dagar

0kommentarer

Hej.

Igår gick Gastro 1.10 med Johanna igen. Dom var grymma men blev två ner i omhoppningen. Han fick iaf hoppa in på prisutdelning istället för lilleman och verkade mycket nöjd.

Snyggaste hästen jag vet

På kvällen blev det grillning ute hos pappa som fyllt år, han fick öl och presentkort på ridskolan :) Vi fick god mat!

Snyggaste killen jag vet

Åkte tillbaka till stallet ännu senare och pysslade lite med G som var lite spak efter allt hoppande. På vägen hem såg vi denna kompis.

Idag har vädret lockat ut mig på en timmes promenad i sakta mak med hundarna. G har bara fått skritta och mysa. Lektionerna har flutit på bra och nu har jag landat i soffan med mina hjärtan. Har även fått en supergullig present av en elev!

Innan jag hade öppnat..

Ett bad och sedan godnatt.

Kommentera

Publiceras ej