Arbetarhjon

0kommentarer

Godkväll.

Vi har haft fixardag på jobbet idag, och vi har fixat som små arbetarhjon. Tyvärr försov jag mig och blev 40 minuter sen pga det förbenade alarmet! Jag jobbade dock in min tid genom att rensa pärmar långt in på kvällskvisten tillsammans med Marlene.

Gastro är nu förberedd på morgondagen! Pga diverse anledningar blev han proffesionellt rastad av Marlene, sedan fick han ett ordentligt bad och en vända med massageborsten, linimentad och inpaketerad. Jag har smörjt och tvättat grejer så nu är det bara lite frisering och knoppning kvar imorgon. Det är så roligt att förbereda sin egen häst utan att själv behöva vara nervös inför själva hoppningen.. Hihihi.

Är förövrigt övertaggad på att vara åskådare hela helgen, det är så kul att titta på hoppning!

Badad älskling

Kommentera

Publiceras ej