Curry

1kommentarer

Serri. Vad hände med våren? Vi har blivit snuvade på konfekten.. Det blir ingen vår i år.

Jag har jobbat som vanligt idag. Red lilla Eloise som skötte sig utmärkt. Efter jobbet skulle jag vara duktig och laga middag till mig och karln, jag är ju typ aldrig hemma vid middagstid annars, men tror ni han kom hem? Naj han uppehöll sig hos James så jag tvingade pappa att komma förbi efter sin ridlektion och äta en portion.

Grönsaker i curry


Nu är han iaf hemma och sover i soffan, min hårt arbetande man :) Imorgon är jag ledig! Har bokat tvättstugan och sedan blir det kvällsstall.

Fr.o.m. idag kan man tydligen deklarera men det verkar inte gälla mig, kan inte se ngt besked i den där sabla appen..

1 kommentarer

Mam

21 Mar 2014 19:00

Åh, vad gott :)

Kommentera

Publiceras ej