Dressyr

0kommentarer

Hej.

Idag har jag och Gastro dressyrtränat för Anna Hedbys, det gick bra. Jag fick lagom med skällning. Imorgon rider vi ett pass till och jag får hoppas att lite fastnat från dagens pass. Älskade Gastro var duktig och verkade tycka att det hela var ett spännande upplägg. Jag drömde förresten en mycket stressande mardröm om dressyrträning i natt som slutade med att jag satte mig käpprätt upp i sängen och drog efter andan :)

Nu har jag helg här i alla fall! Helgerna går ju dock i en rasande fart varenda gång. Imorgon blir det som sagt dressyrträning. Sedan fortsätter jakten på en ny säng och kvällen är oplanerad. På lördag har jag hört ryktesvägen att det är glassfestival på nolia, jag känner mig sjukt taggad men undrar samtidigt om det är menat att vara en tillställning för barn? På lördag kör vi även grillpremiär! Grillade grönsaksspett och kanske lite halloumi.. Hihihih.

Stena och lille G

Natti.

Kommentera

Publiceras ej