Ohoj

3kommentarer

Hoj.

Skön söndag idag. Sovmorgon, hopptävling (bara glott från läktarn) och mys. Jonathan reser mot Chile imorgon så han håller på och packar och jag är behjälplig. Pappa har varit snäll och hämtat Rill så att jag kan ha med mig Mio på jobbet närmsta veckorna. 

Jag unnar Jonathan att resa till sin familj men jag är självklart nervös och många frågor cirkulerar i mitt huvud. Kommer jag att få i mig tillräckligt med mat? Hur gör man rent i en kattlåda? Vem ska gå ut med Mio på kvällskissen om det blir riktigt dåligt väder? 

Skämt å sido, jag kommer sakna karln :(

Mio på hopptävling 

3 kommentarer

Jenny Nyström

31 Mar 2014 10:46

du ska inte göra rent kattlådan........

Jenny Nyström

31 Mar 2014 10:46

du ska inte göra rent kattlådan........

Mam

01 Apr 2014 21:47

Instämmer med föregående kommentator...

Kommentera

Publiceras ej