Säng med mera

0kommentarer

Godkväll.

Förmiddagen spenderades i stallet. Vi red pass nr 2 för Anna och det gick fint förutom att jag kände mig som ett hopplöst fall emellanåt. Min häst var dock hur fin som helst och med Annas vassa ögon på oss red vi förvänd galopp lätt som en plätt, till och med på volt! Galet.

Min häst i stormen

Efter stallet gav vi oss ut på sängjakt som slutade med att vi beställde en sån här, fast i beige. Nu längtar jag tills den anländer.

Drog förövrigt just igång ett förrådsstäd och fy fan vad jobbigt det kändes redan efter 15 minuter. Jag vet inte hur karln har staplat där inne men allt bara rasar över mig. Jag kontaktade Malin istället så nu ska jag dit på en kaffekopp och försöka förtränga att jag just hörde ännu ett ras inifrån förrådet..

Kommentera

Publiceras ej