Svettigt

0kommentarer

Hej.

Jag började dagen i stallet, det blev en härlig uteritt i solen. Tyvärr gick det bara att skritta så risk finns att G kommer att sprattla lite på klubbhoppningen imorgon efter två lugna dagar, men det var det värt.

Världens bästa häst 

Vi blev bjudna på middag hos mor idag. Man blir nästan alltid bjuden på en helt ny spännande rätt. Idag fick vi vegetarisk cypriotisk lasagne med bl.a. rotsaker och halloumi. Supergott! Fick med en hel form hem.

Melodifestivalen däremot var en riktig rysare, jag och mamma var helt svettiga. Hur kunde arbetslöshetsuppviglaren Ace vara så nära på att vinna? Jag klarar inte av att lyssna på musik utan vettig text eller budskap men det har tydligen resten av världen inga problem med. Hennes grimaser gjorde om möjligt saken ännu värre. Jag var bara lättad när Sanna vann, trots att jag inte gillar den låten så mycket heller.

Nu måste jag släppa det där jippot och gå isäng för morgondagen lär bli lång med tidig uppstigning! Jag har fått med mig min gamla hästskötare iaf, det känns tryggt.

Kommentera

Publiceras ej