Delikata

0kommentarer

Hola gondola.

Bloggar från badet igen och hoppas att jag inte ska somna här. Inledde dagen med ett besök hos barnmorskan. Allt var bra utom blodvärdet i vanlig ordning, så nu måste jag öka järndosen igen. Ska bli intressant att se om jag kommer att kunna bajsa överhuvudtaget i fortsättningen.. Lovar att utvärdera här i bloggen för alla som undrar.

Efter jobbet fortsatte jag med skrubbflytten. Gastro har ju hamnat i Simzons gamla box men jag har inget minne av att skrubben var så här bra!

Karln har sprungit blodomloppet och är tydligen skadad på något vis. Jag har ätit frassesmat och höll på att få upp densamma lika snabbt. Nu blir det små delikata nektariner resten av kvällen.

Efter detta pågående bad måste jag ta tag i att betala räkningar och packa inför helgens roadtrip. Stödstrumpor och crocs står överst på listan.

Chillerill.

Kommentera

Publiceras ej