Resumé

0kommentarer

Hej.

Att lägga sig i badet denna tid en söndag, totalt ledbruten, är verkligen ödesdigert. Jag tror att jag får övernatta här.

Har inte haft tid att blogga så här kommer en snabb resumé:

Fredag: storhandling och stall, prepp för tävling. Grillkväll hos far. På bild, två strandade sälar.
Efterrättn

Lördag: lång tävlingsdag i Skellefteå. Vi åkte på möran och kom hem igen vid 21.30, blev sent isäng efter stallbestyren. Båda pållarna och ryttarn var duktiga :) blev tyvärr 8 fel med Gastro i 1.10 men resten av banan så hoppade han så himla fint. Kan man inte tävla själv är det iaf roligt att grooma :)

Grabbarna grus som connectade i transporten 

Gastro och Johanna 

Söndag: kom aldrig ur sängen. Fötterna värkte, de är ju inte vana att släpa runt på denna enorma massa. Kom iväg till stallet vid lunch, tackar Maria för sovmorgonen. Tog hand om hästen som fick nöja sig med några varv i skritten en dag som denna. Jobbade och det gick toppen med alla lektioner förutom att fötterna ville mörda mig.

Så här märker jag alltid söndagsbananen i stallet

Ska väl pallra mig upp ur badet och äta lite nattapannkaka som karln (på nattjobb) har lämnat.

Kommentera

Publiceras ej