Halloj vad skoj

0kommentarer

Hallå.

Kort resumé sen sist (tur att jag inte hinner göra så mkt på dagarna med tanke på mitt dåliga minne).

Onsdag hängde vi på udden med smul-familjen som jag kallar dem och jag lagade lasagne. Den var vegansk och ihophöftad men blev asgod, tom de kräsna köttätarna var nöjda..

Torsdag hängde jag med min älskade häst som ju tyvärr inte får lika mycket uppmärksamhet som förr. Han blev glad för mys, morötter och blev utrustad med vintertäcke. Han verkar helt återställd från sin senaste incident.

Fredag gjorde vi ärenden hela familjen, jag valde ut ett par rosa träningsbyxor som födelsedagspresent från J och Stella :) På kvällen blev det middag hos mor!

Idag har vi varit på två loppisar. Jag köpte bäbiskläder (7 plagg) och en tavla till Stellas rum (när nu det kommer att börja existera). Jonathan köpte ett stort reflexöverdrag till barnvagnen :) totalt shoppade vi för 130 kr, det är rätt kurs. Alla avsnitt av lyxfällan som jag sett på vardagarna har satt sina spår.

Nu sitter jag och snusar på mitt sovande barn samt inväntar en lugn kväll.

En bilresenär


Finn ett fel i bilen 

Kommentera

Publiceras ej