Hallå

0kommentarer

Hoj.

Hundarna har kommit hem, Rill sköter sig över förväntan, vi har gått några lyckade barnvagnspromenader och några misslyckade, vi äter, "sover", myser och försöker städa lite däremellan. Eventuellt duschar. Stackars J såg fram emot ett bad idag när jag gick ut med hundar och barnvagn men fick bryskt avbryta när jag kom inspringande med ett otröstligt barn. Hon var för lite klädd för att jag skulle kunna ta upp henne ur myset i vagnen, man lär sig ngt varje dag. När man har hundar kan man ju tyvärr inte heller bara skita i promenaden och gosa ner sig i soffan så det blev nyss en promenad med bara dogs.

Igår blev det förövrigt akuten för min del, ett olustigt (men litet) ingrepp och en medicin med olustiga biverkningar blev resultatet. Det värsta med allt (förutom att jag borde få permis från mitt underliv och fortplantningsorgan) är att jag inte får amma på medicinen vilket ställer till totalt kaos i våra liv.

Vaktdjuren och den lilla arga <3

Kommentera

Publiceras ej