En ovanlig fredag

0kommentarer

Ja se på fan. Idag är det fredag och jag har inte jobbat hela kvällen som jag i regel gör. Jag drog någon sorts vinstlott och fick jobba 8-16.30 som en vanlig dödlig och det var väldigt skönt. Dessutom fick jag privilegiet att jobba tillsammans med Mikaela (det är extremt sällsynt numera trots att vi både jobbar nästintill heltid) och det var grymt kul. Damn, Im going to miss her so much..

Efter jobbet handlade jag en kasse proviant på Willys. Jag tenderar att endast köpa flytande föda när jag handlar, idag blev det en förpackning med åtta redbull, en mjölkliter, julmust och några "hunger controll"-drycker. Och en påse wasabinötter, iofs. Jag gjorde en snabb röjning och fixade det mest nödvändiga i stallet och sedan fick jag besök av Ida. Det var väldigt trevligt, sist vi sågs var nog någon gång i augusti så det var verkligen på tiden med en uppdatering! Hästarna fick komma in vid tolv och nu ligger jag i sängen med Brun och Brun (ok nu hittade jag på, en Brun vägrar sova i sängen med mig), lyssnar på D-A-D och ska försöka stänga igen stirrögona mina.. ska upp imorgon och åka till stan med Sonja för lite spontan shopping. Jag behöver en förlängningssladd. Sov godt!

Dagens "vi ville helst inte höra detta från denna person":
M - Usch Johanna, har du smakat salrgurkan? Jätteäcklig!
P - Den smakar snopp! Men det är ju inte alla som gillar det..

Kommentera

Publiceras ej