Tryckt stämning

0kommentarer

Hej härliga freeedag.

Mitt humör är på topp! Jag älskar mitt jobb. Synd bara att det inte är mitt jobb, utan Marlenes. Så, jag antar att jag älskar Marlenes jobb.

Har haft sista fredagslektionerna för denna termin idag, gick bara fint med alla grupperna. Känns tråkigt att min lilla markarbetesgrupp försvinner, de små söta tjejerna har blivit sjukt drillade. De har bara varit 6 personer i den gruppen så de har utvecklats med stormfart. Nu lämnar jag dem vind för våg.. har dock hört ryktesvägen att två av dem kommit in i hoppgruppen, kul!

Just nu betapetar jag med Lannis, klev precis in med ett startord på 162p så stämningen är lite tryckt för tillfället. Jag ska slurpa i mig en iskall cider (det är ju trots allt fredag!) och sedan hoppa i säng när spelet är över. En viss Röb sitter och sur-lanar i Haddingen så jag får snällt sova själv i natt.

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej