Yesterday and today

0kommentarer

Hej.

Jag tog mig till min goda vän Rebecka igår, där förfest hölls. Där bjöds det givmilt på gott vitt vin och Baileys. Vi gick ut på Schlager/Cover och jag hade verkligen en jätterolig kväll i riktigt trevligt sällskap. Jag tror att jag ska försöka ansluta mig till det där gänget lite oftare.. det borde gå om jag håller en låg profil.

I alla fall så blev jag hämtad vid stängning, full som en kastrull. Jag blev avklädd och nerbäddad hemma med en spyhink vid sängen. Nu så här i efterhand tycker jag att Robin även kunde ha tvättat bort mitt smink innan han släpade isäng mig för min hy har levt ett eget liv under natten. Jag har haft en ganska mysig bakissöndag som började med hundpromenad i snön. Sedan har jag legat under en filt i Haddingen och tittat på när Robin spelat det där hypade StarWarsspelet med ett halvt öga. "Hur kunde du gå med på det?" undrar ni nu, jo, jag blev mutad med strips och chilicheese..

Nu är det hög tid att sova, börjar jobba kl 7. Det blir dock bara några timmar, sedan vankas en ridtur med Sonja efter lunch. Godnatt!

Johanna yesterday


Johanna today

Kommentera

Publiceras ej