Gåbortbyxer

0kommentarer

Hej.
Nyårsfirandet var kul. Sofia saknades och alltför många somnade redan vid niotiden, men annars var det nice. En kille med skägg och gåbortbyxer höll stämningen på topp ända in mot småtimmarna innan han somnade på en köksstol. Jag, Mallis, Robin och Totte sov kollektivt och det kändes nästan som om vi var på läger. Tror att jag och Mall lyckades varva ner vid femtiden.

Vi åkte hem vid tretiden idag, gjorde ett bakismatstopp bland annat och nu är jag och Robin hemma hos mig i Bullis. Jag tror jag slog bakismockningsrekord idag! Vi ska snart gå ut och ta in hästarna sedan blir det en väl behövd dusch för min del, jag har vistats i min pyjamas hela dagen (även på Frasses) och nyårssminket har börjat vandra omkring i mitt ansikte. Ha en mysig kväll!

Kommentera

Publiceras ej