Inspektören på ingång

1kommentarer

Ohoj vad skoj..
Jag vaknade av en teinbjudan idag, så jag knallade över. Sjukt sliten och med fett hår. Nu är jag tillbaka hemma och har fått en varning om att pappa och Mikki är på ingång och måste ha fika. Så jag måste ta min vidriga frisyr och åka ner på Ica, för det närmsta fika jag kommer är ett nät med apelsiner. Jag måste även ta redo på vad det är som luktar skumt i köket innan inspektören kommer..

Efter visiten ska jag ut och firra stallet som vanligt, det blir en ridtur ikväll när Sonja kommer tillbaka från storstan. Nu har jag två bruna som ligger här och glor intensivt men jag vet inte hur jag ska roa dem för tillfället.

1 kommentarer

Pappa

24 Jan 2011 22:25

Du skrev "Inspektören"? Du har alltså haft mer besök idag utöver mig och Mikki. Det berättade du ingenting om. Vad skulle den inspektera?

Kommentera

Publiceras ej