Trion är fulländad

0kommentarer

Hej.
Nu er jeg hjemme hos mina älsklingsdjur, trion är fulländad (matte, brun 1 och brun 2). Jag tror jag på något lustigt vis hade missförstått vilka lektioner det var jag skulle ha, så jag blev kvar på hippo till 22 eftersom jag hade låsning också. Det gjorde dock inget, förutom att jag nog inte orkar packa ner så mycket julsaker ikväll. Det var faktiskt riktigt kul att spendera kvällen i ridhuset, många positiva och trevliga elever. De sena dressyrgrupperna (förlåt, men jag måste skriva dressyrtanterna..) skulle jag kunna ha jämt om jag fick. I vill jag dock aldrig mera ha..

Det knorrar lite i magen när man inte ätit någon sedan kl tre så nu ska jag göra het tonfiskröra och lägga den på rostade mackor! Hur exalterad blir man inte över det..?

Imorgon väntar ett bankbesök, hundmatsinköp och en lunch i stan. Efter det blir det en ridtur och sedan är kvällen ganska oviss. Jag vet inte om min BF kommer hem på fredag eller lördag nämligen. Den som lever får se, som man brukar säga.

Kommentera

Publiceras ej