Linnfredag

2kommentarer

Hej.
Min inskolningsstund i morse gick riktigt bra (utifrån min egen bedömning, haha). Ska dit nästa gång tio på måndag förmiddag (påminnelse till mig själv). På vägen hem slank jag in på systemet och köpte en flaska vin till kvällen, det blev även lite hundgott från Loboo och lite människoproviant från Willys. Jag måste ju fö Linn. Till sist hämtade jag kvinnan i fråga och lilla Opala. Vi fick sedan krypa hem till Bullis i cirkus 50 km/h på grund av snöstormen.

Vi gick direkt ut i stallet för att få en liten liten gnutta dagsljus. Vi mockade och for ut på en lugn tur. Sonja och Metra följde med. Det var ärligt talat inte jättemysigt, haha, det blåste snö i ansiktet konstant. Förhoppningsvis får vi lite bättre väder imorgon. Nu har vi alla fem dött i vardagsrummet och samlar kraft för att laga middag. Någon har släppt sig.

Älvan är ju en natural born fotomodell. Så söt! Simzon däremot blir sällan normal på foto (typ som på denna bild), haha. Han är också sjukt söt.


En blöt Älva


Söta Linn och den bruna nöten.

2 kommentarer

Pappa

07 Jan 2011 20:10

Ser ju ut som att ni druckit vin allihop och pruttarna beror säkert oxå på vinet. Följ ett gått råd. Ja du vet ju vad.

sofie

08 Jan 2011 17:36

Det gick bra även enligt Jocke så :)



Skulle du vara intresserad av några ondsags/torsdagspass i februari? Jag har totalt fyra pass jag troligen kommer behöva byta bort... Eller kommer du ha fullt upp med plugget?

Kommentera

Publiceras ej