HMK

0kommentarer

Godmorgon. Blev just påmind om den gamla goda Hata Matte Klubben som existerade under mellanstadiet. Jag vill minnas att vi var fyra medlemmar i klubben som hade våra hatiska möten i ett litet grupprum på Ersdungen. Samma medlemmar hade även en anna klubb, men det är så töntigt att jag tror jag behåller det för mig själv alt. påminner Linnea också så jag inte är den enda som minns..

Det är dags att kliva upp ur sängen men jag finner ingen motivation. Dels pluggade jag till halv 2 igår och dels är jag väldigt ledsen över en viss persons uppförande. Min kliva-upp-motivation får helt enkelt bestå i att Nima är kissnödig.

Jag har en sak som glädjer mig idag förresten. Landström ska komma hit och rida i eftermiddag. Jag utlovar bilder här på bloggen! Sedan ska jag även göra en packlista samt inköpslista inför Peace and Love. På återseende.

Kommentera

Publiceras ej