Surkärring

0kommentarer

Hej pastej.

Jag har tillbringat hela förmiddagen på ett mycket obekvämt ställe tillsammans med Borren, eller Stol-Borren som hon numera kallas. Efter det åkte jag och handlade några viktiga pinaler inför söndag. Nattens jobb var för övrigt väldigt lugnt, jag sov mycket. Dock har det blivit extremt lite sömn totalt den här veckan så jag är för tillfället en riktig surkärring.. Jag har lagt mig på sängen och ska i sällskap av Rillisen och Miosen ta en powernap medans Robin förbereder lite grillmat, det blir invigning av grillen ikväll nämligen.

Igår var en riktig slitardag förresten, det tog en evighet innan det blev ordning i vedboden. Emellanåt försökte jag klämma in lite plugg och annat. Vi fick dock en matbit på kajutan, pappa bjö, det var inte illa. Imorgon ska jag följa med Sonja till vet igen för en andra insemination av Metra, sedan ska jag ägna mina egna hästar lite mera tid. Idag blir det ingen ridning, men de är i alla fall och gottar sig i beteshagen en stund.

Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej