En god onsdagmorgon

1kommentarer

Godmorgon.
Jag älskar att jag inte ställde något väckningsalarm idag men vaknade ändå 9. Det är solljuset, garanterat. November-Januari skulle jag utan problem kunna sova bort om någon vänlig själ sondmatade mig.. Eventuellt skulle jag kliva upp en stund på julafton för att känna in stämningen. Men dock bara eventuellt.

Min blogg är väldigt bildlös och tråkigt. Det beror på att jag inte vet vart laddaren till min kamera är, jag misstänker att den kan ha följt med min exsambo i flytten? Eller så har jag den men på något drygt ställe. Typ en flyttkartong på vinden, suck.

Nu ska jag strax ut och motionera. Hundarna har dock inte klivit upp än, de älskar sovmorgon. Sedan har jag ingenting speciellt planerat förrän 1500 då jag ska in till hippo och hjälpa en elev.

1 kommentarer

Mikki o Pappa

02 Mar 2011 22:11

När det gäller att hålla rätt på nödvändiga prylar, så känner vi nu två stycken som har svårt med det.

Kommentera

Publiceras ej