En solig dag

0kommentarer

Aaah. Min blogglust är här igen. Jag vågar inte försöka lägga upp låten igen dock, vill inte riskera att mitt goda humör förstörs. Jag känner mig så produktiv idag! Jag har mockat, varit ute och ridit Simzon, smörjt den fina sadeln (inte den fula dock) och lite smågrejer. Hundarna har varit ute och grejat i flera timmar. Innan jag gick ut hann jag även göra lite skolarbete, men nu känner jag mig nästan sporrad att försöka få ännu mera skolarbete bortgjort..

Jag är inne på en liten fikapaus nu i alla fall, men på en timme eller så ska jag ta mig ut på en liten joggingtur. Sedan kommer som sagt Nora på besök idag, jag har köpt en vinbox för detta speciella tillfälle. Och min tv fungerar igen, yey!

Vad gör ni en solig dag som denna?

En låda Drostdy hof någon?

Kommentera

Publiceras ej